• Δωρεάν μεταφορικά σε όλη την Ελλάδα
  • Free shipping to Greece

Πολιτική επιστροφών

Ο πελάτης οφείλει όταν παραλάβει τα προϊόντα να τα ελέγξει εάν αντιστοιχούν στην αρχική του παραγγελία. Επίσης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει τα συνοδευτικά καρτελάκια, ώστε να σιγουρευτεί πως το προϊόν ανταποκρίνεται στην παραγγελία του. (σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή του).

Εφόσον αποφασίσει ότι θέλει να αλλάξει κάποιο προϊόν, μας ενημερώνει άμεσα ηλεκτρονικά με email στο info@lonas.gr ή με τηλέφωνο στο 2463024068, γνωστοποιώντας μας εάν επιθυμεί αλλαγή σε νούμερο ή/και χρώμα, ή αν θα αντικαταστήσει το προϊόν με κάποιο νέο από την ιστοσελίδα μας. Τα στοιχεία που πρέπει να αναφέρει πέρα από ονοματεπώνυμο, είναι ο αριθμός της παραγγελίας, και ο κωδικός του προϊόντος που θέλει να αλλάξει.

Η διαδικασία της αλλαγής των προιόντων γίνεται αυστηρά εντός 14 ημερών από την ημέρα ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ τους απο το LONAS CONCEPT.

Απαραίτητη προϋπόθεση επιστροφής οποιουδήποτε προϊόντος είναι η συνοδεία του με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Εφόσον το προϊόν δεν συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς, η αλλαγή δεν μπορεί να γίνει δεκτή σε καμία περίπτωση.

Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για αποστολές εντός Ελλάδος. Σε δεύτερη ή τρίτη αλλαγή, τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

Η αποστολή των προιόντων για την πρώτη αλλαγή πρέπει να γίνει αποκλειστικά με την ELTA COURIER χρεώνοντας τo LONAS CONCEPT . Σε παραγγελίες εκτός Ελλάδος, για την επιστροφή των προιόντων, όλα τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη, επιλέγοντάς αυτός την μεταφορική εταιρία που επιθυμεί.



Σημαντικές πληροφορίες για την αλλαγή των προιόντων :





Όταν ο πελάτης έχει επιλέξει το νέο προϊόν που θέλει να του αποστείλουμε, μας ενημερώνει για αυτό και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα, και το προϊόν είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αρχική του αγορά, δεσμεύουμε το νέο προιόν αναμένοντας την επιστροφή του. Όταν ολοκληρωθεί η επιστροφή του προιόντος και εφόσον το επιστρεφόμενο προιόν είναι στην αρχική του καταστάση, συνοδευόμενο με την απόδειξη αγοράς, αποστέλλουμε το νέο προϊόν στην διεύθυνση που μας έχει δοθεί κατά την παραγγελία του, με δικά μας και πάλι έξοδα, εντός 5 εργάσιμων ημερών.

Εάν υπάρχει διαφορά στην τιμή του νέου προϊόντος, η πληρωμή αυτή γίνεται με δύο τρόπους: με αντικαταβολή κατά την παράδοση, ή με κατάθεση στους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς και με όνομα δικαιούχου "ΛΩΝΑΣ Ι. ΓΕΩΡΓΙΟΣ" :

  1. Alpha Bank: GR 330 140 514 0514 00 200 2000 682
  2. Πειραιώς: GR 03 0171 2390 0062 3913 9839 689

 

Στην δεύτερη περίπτωση, για να γίνει η αποστολή, θα πρέπει ο πελάτης να στείλει με email στο info@lonas.gr  την απόδειξη πληρωμής.

Σε περίπτωση δεύτερης ή και τρίτης αλλαγής, η αποστολή και η παράδοση των νέων προϊόντων επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη, επιλέγοντας όποια courier επιθυμεί.



Για πιο άμεση εξυπηρέτηση, προτείνουμε η επικοινωνία σχετικά με αλλαγή προιόντος ή με την κατάσταση μίας παραγγελίας που θα κάνει ο πελάτης, να γίνεται αποκλειστικά μέσω τηλεφώνου ή e-mail και όχι μέσω social media (facebook ή instagram). Στα social media είμαστε διαθέσιμοι για ενημέρωση σχετικά με τα προιόντα, την τιμή τους και την διαθεσιμότητά τους. Για την αλλαγή προιόντων, για την πορεία ή εκτέλεση μιας παραγγελίας, το τμήμα εξυπηρέτησης στο τηλεφωνικό κέντρο είναι το αρμόδιο προς άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη.



Εάν, για οποιονδήποτε λόγο, ο πελάτης δεν μείνει ικανοποιημένος με την παραγγελία του, έχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης από την εξ αποστάσεως σύμβασης που έχει συνάψει, μέσα σε διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημέρων από την ημέρα αποστολής των προϊόντων, συμπληρώνοντας σωστά το Έντυπο Υπαναχώρησης που συνοδεύει τα προιόντα και στέλνοντας το απευθείας στο email info@lonas.gr  Διαφορετικά μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στα τηλέφωνα 2463024068 ενημερώνοντάς μας για την επιθυμία του.

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με  ( κατάθεση, paypal ή πιστωτική κάρτα)

Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη / επιλέξτε την εταιρεία courier που σας εξυπηρετεί.

 

Το LONAS CONCEPT οφείλει να συσκευάζει όλα τα προϊόντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να φτάσουν στον προορισμό τους χωρίς φθορές. Σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει προϊόν το οποίο έχει υποστεί σοβαρές ζημιές στη συσκευασία του και έχει επηρεάσει με φθορές και το προϊόν, τότε αυτό θεωρείται ελαττωματικό και πρέπει να αντικατασταθεί.

Ελαττωματικό επίσης θεωρείται ένα προϊόν που έχει αποδεδειγμένο και εμφανή κατασκευαστικό λάθος. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς μετά από ένα μήνα από την αγορά τους, δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Ο πελάτης επίσης είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις οδηγίες πλυσίματος που αναγράφονται στο εσωτερικό ταμπελάκι των ρούχων. Εάν δεν τηρηθούν οι κανόνες πλυσίματος, το LONAS CONCEPT δεν φέρει καμία ευθύνη.

Εφόσον διαπιστωθεί κάποιο από τα παραπάνω προβλήματα, ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει άμεσα με e-mail info@lonas.gr ή με τηλέφωνο στο 2463024068  και το  LONAS CONCEPT έχει την υποχρέωση να αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν με ένα νέο ίδιο εφόσον υπάρχει διαθέσιμο ή με κάποιο άλλο που θα επιλέξει ο πελάτης.

Σημειώστε βέβαια πως το LONAS CONCEPT, σε περίπτωση διαφωνίας περί του ελαττώματος, έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό ή όχι. Αυτό βέβαια απαιτεί κάποιο χρονικό διάστημα έως 10 εργάσιμες. Παρόλα αυτά το LONAS CONCEPT θα προσπαθήσει να εξυπηρετήσει και να ενημερώσει τον πελάτη για την εξέλιξη της διαδικασίας το συντομότερο δυνατό.

Η διαδικασία αποστολής και χρέωσης, είναι η ίδια με αυτή που περιγράφεται παραπάνω σχετικά με την αλλαγή προϊόντων.